فهرست اکسسوری و ماکت

فهرست موضوعی «اکسسوری و ماکت»

ماکت بیل مکانیکی دوسان مدل DX380LC-9C

ماکت بیل مکانیکی دوسان مدل DX380LC-9C ترکیبی از آلیاژ فلز و پلاستیک است که در مقیاس ۱:۵۰ توسط کمپانی دوسان عرضه شده است. در صورت تمایل به خرید این ماکت فوق العاده و خاص با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید...

ماکت بیل مکانیکی دوسان مدل DX800LC

ماکت بیل مکانیکی دوسان مدل DX800LC ترکیبی از آلیاژ فلز و پلاستیک است که در مقیاس ۱:۵۰ توسط کمپانی دوسان عرضه شده است. در صورت تمایل به خرید این ماکت فوق العاده و خاص با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید...

ماکت بیل مکانیکی دوسان مدل DX160W Black Limited Edition (رنگ مشکی – تولید محدود)

ماکت بیل لاستیکی دی ایکس ۱۶۰ (رنگ مشکی – تولید محدود) ترکیبی از آلیاژ فلز و پلاستیک است که در مقیاس ۱:۵۰ توسط کمپانی دوسان فقط در تعداد ۶۰۰ عدد تولید محدود و سفارشی عرضه شده است. چنانچه علاقمند به داشتن این ماکت منحصر به فرد و بسیار ویژه دارید با واحد فروش شرکت تماس […]

بیشتر بخوانید...

ماکت بیل مکانیکی دوسان مدل DX225LCA Chrome Limited Edition (رنگ کروم – تولید محدود)

ماکت بیل مکانیکی دوسان مدل دی ایکس ۲۲۵ ال سی ا (رنگ کروم – تولید محدود) ترکیبی از آلیاژ فلز و پلاستیک است که در مقیاس ۱:۴۰ توسط کمپانی دوسان عرضه شده است. در صورت تمایل به خرید این ماکت فوق العاده، خاص و بسیار محدود با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید...

ماکت لودر دوسان مدل DL420

ماکت لودر دی ال ۴۲۰ دوسان ترکیبی از آلیاژ فلز و پلاستیک است که در مقیاس ۱:۴۰ توسط کمپانی دوسان عرضه شده است. در صورت تمایل به خرید این آیتم خاص با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید...

ماکت لودر دوسان مدل CL

ماکت لودر CL دوسان ترکیبی از آلیاژ فلز و پلاستیک است که در مقیاس ۱:۴۰ توسط کمپانی دوسان عرضه شده است. این محصول بسیار خاص و شکیل توسط شرکت سام ماشین بصورت کاملا انحصاری و جهت رضایت خاطر مشتریان با سلیقه و خوش ذوق وارد گردیده و در انبار شرکت موجود است. در صورت تمایل […]

بیشتر بخوانید...

ماکت بیل مکانیکی دوسان مدل DX700LC

ماکت بیل مکانیکی دوسان مدل DX700LC ترکیبی از آلیاژ فلز و پلاستیک است که در مقیاس ۱:۵۰ توسط کمپانی دوسان عرضه شده است. در صورت تمایل به خرید این ماکت فوق العاده و خاص با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید...